2013. október 7., hétfő

Babázunk

Nem, nem úgy. Pár évig nem tervezzük, hogy újabb porontyunk legyen, de még nem tettünk le a négy gyerekes létről. :)
Szóval a hétvégén végre nekiláttam egy régi vágyamnak: a baba-varrásnak. Szabásminta nélkül indultam el, ez látszik is a babákon. :)


Az első lett szegénykém a legbénább, de Anna imádja. Azzal alszik (és még 256.547.569.125 darab plüssel és egyéb, amúgy nem alváshoz használt dologgal), és mindenhova viszi magával. A fotózáshoz is úgy kellett kicsalni tőle.
A második már sokkal jobb lett, itt a fejformán és a ruhán (testen) is változtattam, viszonylag elégedett vagyok. Szerencsére Zsófi is. :)



A harmadik már egészen vállalható (szerintem), itt is a fejen változtattam, és ujjat is kapott a ruha. Ez Lucáé, Anna barátnőjéé lesz. Neki varrtam a falvédőt is, és abból anyagból készült a ruha.



Még van pár tervem, majd mutizom a végkifejletet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése