2013. december 7., szombat

Nagyüzem

Ez a Karácsony előtti időszak nem nekem való.  Mindig ilyenkor leszek tele tervekkel, ötletekkel, és nyilván ezzel mások is így vannak, mert ki sem látszom a textilkupacok közül...:) És sajnos nagyon nehezen mondok nemet senkinek...:) De sajnos eljutottam arra a pontra, hogy  ha nem akarom a tavalyi történetet ismételni, miszerint egész januárban az ágyat nyomtam, akkor nem szabad többet vállalnom. Így is nagyon feszített a tempó, remélem, idejében elkészül minden. :)
Ma egy giga-méretű (250* 80 cm)  falvédőt sikerült befejeznem, háááááát nem kicsit fáj a vállam és a nyakam. ... De szép lett, elégedett vagyok, és remélem, a kis gazdája is az lesz vele. :)


Fannika párnája is elkészült a múlt héten, és Hóchóc is testet öltött. :) Szóval haladok és pipálgatok szépen. Mindesetre még bőven van tennivaló Karácsonyig. :)


Ja, és csak hogy el ne felejtsem megmutatni, ilyen cukker kis cetliket gyártottam. Tchibo-s nyomda. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése