2011. március 3., csütörtök

Kincset leltem

Oké, tudom, egy nagyrészt varrós blogban ez nem helyénvaló, főleg, hogy jó ideje nem is jelentkeztem varrománnyal, de én nagyon-nagyon örülök neki.
Szóval tegnap az Interspar kiárusítós "vackai" között leltem erre a hatalmas méretű (51*27 cm), hibátlan kerámia sütőtálra, mondanom sem kell, potom áron. Na jó, nem bolhás ár, de azért még így is nagyon jó vétel volt. Tegnap ugyanennek a tálnak a kistestvérét találtam a neten, cca. 4000 Ft-ért, de az csak 39*24 cm-es volt. Én meg 1200 Ft-ot hagytam érte ott. Ugye, hogy ugye? :-) A fülei szilikonosak, így talán jobban kézreesik a sütőből való kivételnél. Főleg, hogy üres állapotban is 3,7 kg!!!


Már ki is találtam, mivel avatom fel: az én édes páromnak hamarosan névnapja lesz, és Ferdinánd-tekercset fogok sütni neki. Nem tudom, mi a nagyobb: a macera magával a sütivel vagy a kalóriatartalma...:-)

Update:
Van, hogy az ember azt hiszi, kincsre lelt, holott csak egy kacat a többi között... Nos, ez a hiper-szuper-elsőlátásraszerelem sütőtál nem fér be a sütőmbe. De talán még a hűtőmbe sem... Minderre persze csak akkor jöttem rá, amikor krumpival jól megpakolva a forró sütőbe akartam tolni.
Nincs mit mondanom. Kicsit belebetegedtem...:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése