2011. január 24., hétfő

Anyagbeszerző körúton

A múlt héten anyagbeszerző körúton jártam Pesten. Konkrét elképzeléssel mentem, tudtam, hogy mit szeretnék, de azért vettem olyat is, ami nem volt betervezve.
A türkizkék és kiwizöld anyagokat a Jászai Mari térnél található I Love Textil-ben vettem, ezek klassz, kis könnyű vászon anyagok. A lányoknak tervezek belőle ruhát nyárra. Összesen 4 métert vettem belőle, úgyhogy táskára is futja majd. Mondjuk a tavasszal...:-)
Az Ikeába már-már hazajárok, szeretem az anyagait: egyrészt mert nagyon jó minőségűek, másrészt mert nincs horrorfilmbe illő áruk. Sőt...
A kék-fehér csíkos anyagból egy tengerész stílusú táska lesz, a fehér-színes virágosból pedig magamnak tervezek egy olyan kis tatyót, amibe csak a legszükségesebbek férnek bele: a lányok innivalói, papírzsepi, pénztárca, kulcs, törlőkendő, kis elemózsia, ... Vagyis nem is olyan nagyon kevés, ugye? :-) Nem is igazán tudom, mekkora legyen?
A többiről majd idővel kiderül, mivé lényegül át... Tervek vannak, csak hát az idő, ugye. Abból sosincs elég. Legalábbis nekem. Mostanában egy füzet egyik felébe írogatom az aktuális feladataimat, a másikba pedig a terveimet rajzolgatom. Így remélhetőleg semmi nem veszik el. Nem hiába mondták: "Ha nincs eszed, legyen noteszed". Ehhez tartom magam, biztos, ami biztos alapon. :-)


4 megjegyzés:

  1. hű, a csíkos és az élénk mintás közötti virágos is ikeás? az nekem nagyon tetszik, szereznék olyat, ha azt is ott vetted :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a becsületes neve Gunilla (http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50154194), és egyszerűen imádok vele dolgozni. Az ára sem olyan rettenetes, 1490 Ft/m (és 150 cm széles).

    VálaszTörlés
  3. ó és van itt az ikeának több méteráruja is, hogy én ezt még sosem fedeztem fel, köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  4. De még milyenek! Tényleg az egyik legjobb lelőhely ár-érték arányban.
    Nagyon szívesen! :-)

    VálaszTörlés