2011. január 13., csütörtök

Újabb jógazsák

Tegnap éjjel sikerült befejezni egy újabb Meskás megrendelést, egy jógamatrac tartó zsákot. A "szokásos", egyrekeszes változat készült, ezúttal saját festésű lila anyagból. A festésről majd még írok a napokban egy részletesebb posztot is.
Azért nem ment minden simán, mert a tűzésnél nem vettem észre, hogy egy picit meggyűrődött az anyag, így inkább visszabontottam, és újrakezdtem, de szerencsére csak kb. a 2/3-ától. Egy picit változtattam a zsákon: a zsinóros behúzás helyett két vékonyabb lilás szaténszalagot és kékes színű fagolyókat használtam, hogy kiemeljem a kék virágmintákat. Nekem nagyon tetszik így is, sokkal "csajosabb" lett.



Nagyon örülök, hogy ekkora sikere van ezeknek a zsákoknak, nagyon szeretem varrni őket és ha nem is pikk-pakk, de hamar elkészülnek.:-) Azért a jógamatrac-tartó táskák ötletgazdájának, Ági barátnőmnek lassan illene valami "licensz-ajándékon" törni a fejem....:-)

2 megjegyzés: