2011. január 26., szerda

Sötétkék virágos kézitáska

A múlt héten sikerült befejeznem ezt a projektemet is.
Sötétkék és fehér alapon kék virágos anyagokat kombináltam ebben a táskámban. Szerintem nagyon szemrevaló lett a végeredmény. :-) Remélem, a gazdájának is elnyeri a tetszését!
A testét jó erősen kimerevítettem, tettem bele táskamerevítőből és a LIDL jól bevált felmosójából is, úgyhogy tényleg gyönyörű lett a tartása. Azt hiszem, máskor is fogom használni ezt a kombinációt. A bélése vajszínű pamutvászon, három részre osztott, szabásvonalba helyezett zsebekkel: a középső húzózáras, a szélsők "sima" pakolós zsebek.
A teljesség kedvéért kapott egy kis virágdíszt is, amit kitűzőalapra varrtam, így bármikor levehető.

Egy kis szomorúság is vegyül azért az örömömbe: sajnos ebből a fazonú táskafülből ez volt az utolsó pár, úgyhogy új beszerzési forrás után kell néznem... de majd nyitva tartom a szemem. :-)

Íme Őkelme:


2 megjegyzés: