2011. január 10., hétfő

Kabáthoz a gombot...

illetve a táskát. Ezek a szürke-fehér-nemtudommilyenszínű gombok hangos kiabálásba kezdtek, amikor a hobbiboltban a gombos-gyöngyös ládákban kapirgáltam. :-) Naná, hogy hazajöttek velem. Aztán addig kerülgettem őket, amíg a táska jövőbeli gazdájával össze nem párosítottuk a szürkésfekete korddal. Nekem nagyon tetszik, ahogy megtöri a csíkok szigorúságát.
A táska szabásmintája Miss Scotty-tól származik, de egy kicsit átalakítottam. A hátoldalára egy húzózáras belső zseb került (bérletnek), és az elejére is tettem egy nagyméretű zippes zsebet. Az egészet pedig megkoronáztam egy fedéllel, amire a virágos-gombos díszítés került. Belső zsebe is van, méghozzá kettő, szabásvonalba helyezve.
Remélem, az új gazdája meg lesz vele(m) elégedve. Használd egészséggel, Anyukám! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése