2011. január 1., szombat

Élesben....

Nem tudom, ki hogy van vele, én szeretem a változtatásokat valamilyen konkrét dátumhoz kötni. Ez különösen igaz a január elsejére. Olyan érzés, mint amikor egy új füzetet nyitsz, és tiszták a lapok, csak tőled függ, mi kerül rájuk...

Úgyhogy úgy gondoltam, ideje komolyabban venni ezt a blogolást, főleg mert egyre többen kérdeztétek, mikor indul már élesben. Hát, ezennel szeretettel átnyújtom nektek, íme. Igyekszem majd minél gyakrabban jelentkezni, ha elkészült egy-egy újabb alkotás, itt lesz az első bemutatkozása, de persze nem csak a kézműveskedésről szeretnék beszámolni. Terveim szerint lesznek gasztronómiai és gyerek témájú bejegyzések is (meg ami még szembejön velem...).

Nem szeretem a közhelyes kívánságokat, de ha meg kellene fogalmaznom, mit is szeretnék 2011-re kérni a Gondviseléstől, akkor kérem szépen, hogy tegyen a kosárba egészséget, szeretetet, jókedvet, tisztességet. MINDENKINEK.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Örülök, hogy rászántad magad a blogírásra :)
    Kitartást hozzá! Saját tapasztalatom, hogy el tud fáradni az ember.
    Nagyon hasznos dolgokat kívántál az újesztendőre, amit kiegészítenék meg eggyel, ami nem más, mint a türelem és a kitartás (ahogy azt már az elején is írtam) ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, Scotty!
    Igazad van, kifelejtettem a türelmet... és maradék helyre mehetnek a kreatív ötletek! :-)

    VálaszTörlés